BUDOwanie formy – UGOT2BESTRONG

BUDOwanie formy

ZOSTAŃ
CZŁONKIEM
UNIKALNEJ
SPOŁECZNOŚCI

BUDOwanie FORMY

KIEROWANE JEST DO OSÓB

● dyscyplinowanych
● z doświadczeniem w treningu siłowym
● poszukujących nowatorskich rozwiązań w układzie treningów
● poszukiwaczy wrażeń i lubiących wyzwania

CO OTRZYMASZ?

● oryginalne materiały wideo przedstawiające unikatową wiedzę i kompleksową technikę
● program treningowy oparty na autorskiej metodyce
● osobiste wsparcie Maćka i Joanny
● zaproszenie do wyjątkowej grupy na Facebooku

CO OTRZYMASZ?

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

● systematyczności
● solidnej pracy
● sprytnego łączenia treningu siłowego i kondycyjnego
● poprawnego treningu z użyciem kettli i sztangi
● odpowiednich ćwiczeń gimnastycznych
● różnych form treningu kondycyjnego

DOŻYWOTNI DOSTĘP

Dostęp do programu treningowego jest dożywotni.

NIEZALEŻNIE OD POZIOMU

Do programu szkoleniowego BUDOwanie FORMY możesz przystąpić na poziomie PODSTAWOWYM lub ZAAWANSOWANYM

KORZYSTANIE W KAŻDYM CZASIE I MIEJSCU

BUDOwanie FORMY dostępny są online, dlatego możesz z niego korzystać zawsze, kiedy tego chcesz! Wykupując licencję masz do niego dostęp również z każdego miejsca na ziemi i na każdym urządzeniu.

RZETELNA WIEDZA I PRAKTYKA W JEDNYM!

Program BUDOwanie FORMY to praktyczna i rzetelna wiedza, która została wypracowana latami ciężkim pracy i nauki. Wielomiesięczne szkolenia skompresowaliśmy do rewolucyjnego kursu on-line.

BUDOwanie FORMY
ZAAWANSOWANY

6 MIESIĘCZNY PROJEKT GRUP TRENINGOWYCH

● maksymalnie 4 wizyty na siłowni / będzie jeszcze działać przy 3 treningach /
● wymagający sprawności, kompetencji technicznych oraz wydolności trenującego 
● łączenie różnych metod, które  pozwolą na szybsze uzyskanie granicznego zmęczenia zarówno pracujących mięśni, jak i w kwestii kondycji 
● układ treningu jest wymagający pod względem doświadczenia w treningu siłowym 

BUDOwanie FORMY
PODSTAWOWY

6 MIESIĘCZNY PROJEKT GRUP TRENINGOWYCH

● maksymalnie 3 wizyty na siłowni w tygodniu / nawet przy 2 będzie efektywny /
● zadania są mono strukturalne i mniej wymagające
● mniej skomplikowane połączenia ćwiczeń 
● niska i umiarkowana intensywność
● nacisk na naukę techniki
● wyrobienie nawyku konsekwentnego i systematycznego dbania o ciało poprzez ruch / zwłaszcza trening siłowy, który jest najbardziej bezpieczną i prozdrowotną formą ruchu/