KURSY – UGOT2BESTRONG

KURSY

0
Zbudowanych mięśni
0
Aktywnych kursantów
0
Wytrenowanych ciał
0
Metamorfozy ciała

NASZE KURSY

KIEROWANE SĄ DO OSÓB

● chcących poprawić swoje zdrowie
● chcących przebudować swoją sylwetkę
● poszukujących nowatorskich rozwiązań w układzie treningów
● dla trenerów pragnących dalej poszerzać swój warsztat
● poszukiwaczy wrażeń i lubiących wyzwania

● oryginalne materiały wideo z omówieniem i wykonaniem ćwiczeń (poprawna technika to minimalizowanie ryzyka kontuzji)
● wiedzę oraz doświadczenie zdobyte przez ponad 20 lat
● program treningowy oparty na autorskiej metodyce
● osobiste wsparcie Maćka i Joanny na zamkniętej grupie
● możliwość zadawania pytań “na żywo”

CO OTRZYMASZ?

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

● poprawnego oddychania, które zdejmie nadmiar napięcia z tkanek oraz pomoże poprawić stan układu nerwowego
● odpowiedniej strategii żywieniowej
● rzetelnej rozgrzewki, która jest podstawą porządnego treningu
● dokładnej techniki przedstawianych ćwiczeń
● prawidłowego wzmacniania mięśni
● łączenia wybranych ćwiczeń w zestawy treningowe
● i wiele więcej…

DOŻYWOTNI DOSTĘP

Dostęp do kursów w UG2BS jest dożywotni. Płacisz raz, a uczysz się i trenujesz kiedy tylko chcesz.

OD LAIKA DO SPORTOWCA

Niezależnie od tego, na jakim poziomie aktualnie jesteś. W UG2BS każdy znajdzie kurs i wiedzę dla siebie!

KORZYSTANIE W KAŻDYM CZASIE I MIEJSCU

Kursy UG2BS dostępne są online, dlatego możesz z nich korzystać zawsze, kiedy tego chcesz! Wykupując kurs masz do niego dostęp również z każdego miejsca na ziemi i na każdym urządzeniu.

RZETELNA WIEDZA I PRAKTYKA W JEDNYM!

Kursy UG2BS to praktyczna i rzetelna wiedza, która została wypracowana latami ciężkim pracy i nauki. Wielomiesięczne szkolenia skompresowaliśmy do rewolucyjnego kursu on-line.

NASZE KURSY

REKOMPOZYCJA

Moduł oddychania i porad żywieniowych to podstawa dzięki której ćwiczenia, które będziesz wykonywać będą miały odzwierciedlenie w tym jak wygląda Twoje ciało. Poprawne oddychanie zdejmuje nadmiar napięcia z tkanek oraz pomaga zmienić stan w którym znajduje się układ nerwowy (pobudzenie / wyciszenie). Odpowiednia strategia żywienia jest niezbędna do tego aby osiągnąć sukces w czymkolwiek co mamy zamiar zrobić z własnym ciałem. Model przedstawiony tutaj jest poparty badaniami naukowymi oraz pracą we własnym zakresie z podopiecznymi jako łatwy do utrzymania i nie uciążliwy. 


Moduł z zestawami ćwiczeń rozgrzewkowych jest prostym pokazem sekwencji ćwiczeń gimnastycznych dopasowanych do bloków treningowych. Rozgrzewka to podstawa porządnego treningu a zestawy, które są tutaj zawierają w sobie zarówno ćwiczenia rozciągające mięśnie, stabilizujące stawy, pobudzające układ nerwowy do lepszego połączenia z pracującymi mięśniami. Najlepsze z tego jest to, że nie trwa to dłużej jak 10 minut

Moduł z pokazem i omówieniem ćwiczeń jest wykładnikiem techniki poszczególnych elementów zawartych w głównym zadaniu planu treningowego. 
W tych kilku instruktażowych filmach macie esencję tego co jest niezbędne do opanowania techniki zadanych ćwiczeń, dozwolone modyfikacje oraz kluczowe punkty, które wpływają na maksymalną efektywność.
Dobra technika jest podstawą poprawnego czucia mięśniowego a to będzie z kolei najbardziej istotnym czynnikiem w procesie budowy masy mięśniowej i przebudowie sylwetki.

SWOBODA RUCHU

To teoretyczny wstęp do tego jak należy pracować z ciałem aby minimalizować ryzyko urazów oraz w jakiej kolejności pracować z następnymi etapami budowania sprawności. Dzięki informacjom z tego modułu masz pewność, że za każdym razem kiedy będziesz trenować to wiesz nad czym się skupiasz i jak mocno obciąża to Twoje ciało. Obciążenia niosą ze sobą ryzyko urazów a Ty możesz je minimalizować.
Dodatkowo mamy tu informacje na temat poprawnego wzorca i toru oddychania, który jest podstawą świadomej pracy z ciałem. Dzięki temu możemy nauczyć się jak zdejmować nadmierne napięcie z mięśni i innych tkanek oraz pracować nad świadomym rozluźnianiem i wzmacnianiem.

Praca nad dolną połową ciała : solidny fundament i podstawa ciała opiera się na naszych nogach. Ilekroć słyszymy, że ktoś nie robi przysiadu bo bolą go kolana czy martwego ciągu bo bolą plecy – w 99% przypadków jest to wynikiem niewłaściwej techniki. Skąd z kolei te złe wzorce? Z braku niezbędnej ruchomości, która przekłada się na odpowiednią kontrolę ułożenia ciała. To w następstwie nie pozwala na obciążenie tych struktur, które mają być głównym działającym w danym układzie. Ćwiczenia zawarte w tym module pozwolą Ci raz na zawsze solidnie stanąć na nogi i zadbać o podstawę ciała na dobre. Stopy, kostki, mięśnie łydek, ud i pośladków oraz elementy mobilizujące staw skokowy i biodro – to przekrój ćwiczeń jakie są w tym module. Bardzo ale to bardzo ważne aby podejść do ćwiczeń z rozwagą i zaczynać od możliwie najniższego poziomu trudności.

Praca nad górną połową ciała : praca w dzisiejszych czasach jest głównie w trybie siedzącym a to wpływa znacznie na degenerację postawy jaką trzymamy w ciągu dnia ponieważ nie jesteśmy gotowi na to aby tak długo trzymać jedną pozycję w bezruchu. Ćwiczenia zawarte w tym module pozwolą pozbyć się dolegliwości związanych z barkami, szyją, kręgosłupem piersiowym i łopatkami. Zestawy ćwiczeń zawierają tu zarówno „otwieranie klatki” jak i wzmacnianie mięśni ustalających łopatki. Najciekawsze jest to, jak małe rzeczy w perspektywie czasu potrafią zmienić całkowicie jak człowiek wygląda na zewnątrz i tak po kilku tygodniach pracy nad szyją i plecami nagle będziecie bardziej wyprostowani, co bezpośrednio przełoży się na lepsze oddychanie i prezencję sylwetki. Również jak w poprzednim module proponujemy aby podejść do ćwiczeń z rozwagą i sukcesywnie dodawać sobie stopnia trudności oraz zwiększać obciążenia. Najpierw opanuj dany ruch w konkretnej odmianie i następnie nakładaj na ciało nową zmienną.

Łączenie elementów w całość : system który macie tu zaprezentowany rozłożony jest na części pierwsze. Nie chcieliśmy robić kompendium, które zawiera 350 ćwiczeń tylko skupiliśmy się na tych, które w najkrótszym czasie przynoszą najwięcej korzyści i dodatkowo do tego są łatwe w progresowaniu i są kompatybilne z innymi. Kluczem jaki chcemy Wam przekazać jest łączenie tych elementów w zestawy, które są podane zarówno w przykładach w pliku pdf dołączonym do materiałów video jak i przedstawione na nagraniach. W przykładach znajdziecie zestawy na bolące kolana, sztywne plecy, problemy z barkami czy postawę typowo obciążoną pracą biurową. 
Zestawy są skonstruowane tak aby łączyć ze sobą kolejne elementy idące wzdłuż danej taśmy mięśniowej co powoduje synergię działania jeśli chodzi o stopniowe rozluźnianie bądź wzmacnianie i utrwalanie zyskanego zakresu ruchu.

BUDOwanie formy

6 MIESIĘCZNY PROJEKT GRUP TRENINGOWYCH

Cała praca związana z myśleniem jakie ćwiczenia co i kiedy, jest już zrobiona za Ciebie.

Będący zarazem prozdrowotny, a także pozwalający na duży progres sylwetkowy, siłowy i wydolnościowy (mądry dobór oraz sekwencje ćwiczeń na treningach).

Rozkład treningów na pracę siłową i kondycyjną z uwzględnieniem konkretnych potrzeb i możliwości na dany blok treningu. Brak mieszania ćwiczeń, tylko po to aby uzyskać efekt zmęczenia.

Pozwalające na budowanie sprawnego i elastycznego ciała. Gimnastyka, która pozwoli Ci się rozciągnąć i zadbać o zdrowie i odporność stawów.

Materiały z pokazem ćwiczeń, które mogą być instruktażem do nauki jak i doskonalenia. Przydatne zarówno dla osób trenujących samodzielnie jak i dla trenerów.

Gdzie masz możliwość skonsultowania swojego przypadku. A także modyfikacji programu treningowego, jeżeli zajdzie taka trzeba.

Które pomogą z utrzymaniem wysokiego poziomu energii, odporności i estetycznej sylwetki.